onsdag 30. september 2009

Tusen takk for alle koselige meldinger som tikket inn under mitt siste - litt frustrerte - innlegg. Jeg skriver selvsagt for meg selv, men når man har gjort noe fint, eller gøy eller bare kreativt så er det moro at andre ser det også. Men klart, det er vel ikke alt som er like interessant for andre som det er for meg. Dessuten, jeg er vel ikke alltid like flink til å kommentere andres innlegg jeg heller. Er flinkere til å lese og så gå videre. Gleder meg til bloggtreffet i Lillestrøm. Lover å vise meg fra en hyggelig side ha,ha. Men det er hyggelig å få tilbakemeldinger, for da ser man at andre ihvertfall har vært innom. Ha en flott dag alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Så bra, stå på.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  2. hei ja en må bare stå på. En kan bli både frustrert og annet om en lar telleren telle og ikke egen glede over å blogge. Ikke tror jeg at jeg løser koden å ha en populær blogg, om det skyldes mange venner som igjen sprer bloggen eller om det deles i i tema. Noen evner treffe så enkelt er det , noen av de populære er unge mote og sladre blogger og design blogger Og noen er ganske enkelt gode og orginale .Jeg har hjertesukk ala ditt . Jeg skulle ønske selvfølgelig at mange leste min men innser at den er "smal" og en blogg en fyker forbi. og ikke er jeg morsom eller spesielt skriveferdig eller god på bilder heller, så en får hygge seg med sin blogg.Og legge igjen hilsner hos andre , for å få en hilsen må en gjerne legge igjen noen.Jeg syntes du ar kommet langt jeg på den tiden du har vært her , du leses her i hvert fall;O)

    SvarSlett
  3. Det er ikke alltid jeg har tid, til å kommentere alle de innleggene jeg vil heller... det skal jo være kos og ha blogg og ikke stress...
    Så nydelig pute du har laget!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  4. Hei og hopp vennen;o)
    Kom innom en tur til meg, jeg har noe oppmuntrende til deg;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett
  5. Heisann...
    der er tonen jeg liker og høre:)
    Nå kan vi bare glede oss til den 9:)
    Ha en kos dag i det deilige høstværet...
    klemmer fra edda

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Kos deg på bloggtreff!! Jeg kunne ikke komme denne gangen desverre ...

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  7. Hei på deg, du! Har ikke vært innom her før, men vil gjerne gratulere deg med gevinsten i Lindas sylyst! Masse kos her hos deg:o) Ønsker deg lykke til på bloggtreffet-kos deg masse.
    Ha en nydelig morgendag!
    klem fra Solveig

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown