onsdag 24. juni 2009

St:Hans var igår og jeg jobbet kveldsvakt.

Det er jo bare knallvær ute, og man må på jobb for det. Dessverre. Men har hatt dagvakt så når det er så varmt om kvelden som nå, så går det an! Det er fortsatt 23 grader i Oslo står det på nettet, så da tror vi på det. Har sittet ute i hagen og nytt et glass hvitvin eller 3 sammen med gode venner og da er livet verdt å leve. Har allerede planlagt fredagen med skalldyr fra skalldyrbua på Alfaset. De har kjempeflott utvalg. Men det er ganske dyrt da. Kjøper alltid kamskjell, et nett med blåskjell, sjøkreps og reker. Men rekene kjøper vi frosne. Jeg syns de er like gode som de ferske, også er de en del større. Og billigere. Men jeg får stadig høre at jeg er litt "rar" da som ikke liker ferske reker bedre. Krabber kjøper vi ikke før til høsten. Da kjøper vi de levende og koker selv. Det er kjempegodt
Jeg skjønner jo her at jeg bør komme med bilder, så det kommer når bordet er dekket på fredag. Inntil videre så får alle ha en fortsatt fin kveld, og kos dere med sola. I morgen skal jeg til Lillestrøm og stille meg i pass-kø!

3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar.
    skal se litt mere på din side nå,
    og linke til deg.
    Klem Gry

    SvarSlett
  2. Sjømat er godt, og skaper skikkelig sommerstemning :)
    Det er godt med lange, lyse og varme kvelder!

    God natt, hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Hei og hå;o)
    Ville bare ønske en god sommer, og si at det ligger en award til deg hos meg;o))))
    Kos deg i sommerværet;o)

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown