torsdag 12. november 2009


Så skal vi jo inn til Linda, datteren min i morgen på besøk på Ullevål. Hun er lenket til sengen stakkar, med dren og ikke mindre enn 3 elektriske pumper som sørger for at hun får det hun skal ha av væske og fragmin ( for å løse opp blodproppen). Men heldigvis så går det fremover. Det hender enda at jeg tenker på hvor galt det kunne ha gått. Hun får blomster og så har jeg sydd et lavendelhjerte til henne. Det er liksom ikke så lett å si på jobben at man skal være hjemme med sykt barn når hun er 34 år, men like fullt så trenger man mamma av og til. I hvertfall når man er alene! Derfor begrenser det seg litt når man får dratt på besøk. Men samboeren min drar dit heldigvis imorgen og så kan jeg reise inn dit på fredag.

1 kommentar:

  1. god morgen.
    nei ikke moro når det er noe med barna,enten de er små eller store,god bedring til henne,
    de er jo så flinke med sånt nå i våre dager.
    men kjenner absolutt følelsen når man er midt oppi det.man kan bare ikke kontrolere sånt.
    ønsker dere alle en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown