søndag 15. november 2009

Det virker som om alle er opptatt med sitt om dagen. Det er stillere på de forskjellige bloggene og ikke minst min egen. Er veldig opptatt med å "produsere" for messer, og sånn har vel de fleste det. Selvom ikke alle skal delta på messe, så har jo mange hobbyprosjekter som skal være ferdig til jul. Har ikke tenkt å blogge om jul idag idet hele tatt. Må ha litt pause også. Viser heller noen bilder jeg nylig har tatt i stua mi. Begynner å bli fornøyd selvom det fortsatt er et par skap igjen som skal males. Helst før jul. Har nylig arvet 2 flotte bilder som har fått hedersplassen i stua. Litt slitte rammer, men det syns jeg er en del av sjarmen. Ellers så har jeg to

lenestoler som jeg gjerne skulle ha vasket, men vet ikke hvordan. Inntil videre så de kamuflert av  heklede duker. Det får duge så lenge.

Ble veldig fornøyd når jeg byttet ut den stygge, blå hjørnesalongen med en 3 seters Ektorp. Alle som kommer på besøk syns det ble en "ny" stue.
Veldig førnøyde vi som bor her også!



Har ny bordlampe også. Den er jeg særdeles fornøyd med - kjøpt i bruktbutikken for 100 kroner. Den passer kjempegodt sammen med interiøret ellers.

Denne delen av stua blir nok vesentlig pyntet i hvitt, gull og sølv til jul. Syns det røde passer veldig godt på kjøkkenet. Selvom det blir vel et lite innslag av grønt og rødt på peisen. Der syns jeg grønn girlander passer og da gjerne med noen kuler i rødt. Gleder meg til å pynte!
Hm, ble visst ikke et helt "julefritt" innlegg allikevel. Men, pytt sann nå er det skrevet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown