søndag 8. november 2009

Jeg bare må le litt og dele det med dere. Jeg lurer på hvor mange timer i døgnet jeg IKKE tenker blogg, julemesse, juleting, produsere, vise frem noe, blogg igjen, et fint stilleben. Ja sånn er det, det er IKKE mange timer skal jeg si dere. Har jeg fått et virus kanskje? Føler at jeg kanskje har fått det på hjernen, og kanskje jeg må vaksineres? Føler meg dårlig hvis nettet er borte så jeg ikke får sjekka bloggen min, og alt jeg møblerer om eller gjør annerledes så tenker jeg at DET må jeg ta bilde av. Lurer på om det går over? Håper det egentlig ikke, for livet er faktisk blitt beriket av å blogge og få SÅ mange bloggevenner. Jeg føler at jeg får inspirasjon og ideer til å gjøre ting litt annerledes enn jeg tenkte i utgangspunktet. Hva var livet mitt uten bloggen? Hmmmm, har ikke peiling. Men en ting vet jeg, at livet er bedre for en BLOGGER!

6 kommentarer:

  1. Så koseleg innlegg! Kjenner meg godt igjen her ja:)
    Ha ein herleg dag!
    Klem anneskaar.com:)

    SvarSlett
  2. Kjenner meg godt igjen her ja ;o) hi hi...
    Ønsker deg en riktig fin dag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Jeg tror det er mange som har det slik;) Man får nesten en ny måte å tenke på ;) Takk for gode ord inne hos meg;)Lykke til med julerushet!

    SvarSlett
  4. Ja bare man ikke blogger vekk livet...;)
    Ønsker deg en koselig søndagskveld og takker for titten her inne på en koselig blogg.

    SvarSlett
  5. Hehe, -kanskje vi skulle hatt en vaksine! :-)
    -Men det er jo så gøy å få nye ideer og impulser av andres blogger da.
    Takker for kommentar hos meg, og ønsker deg en god natt og en flott kommende uke! :-))

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown