søndag 15. november 2009

Må nesten skrive et innlegg om datteren min også da, som fortsatt ligger på Ullevål Sykehus. Legene der er enige om at de aldri har sett et så alvorlig tilfelle av blodpropp i beinet før, så jeg er bare sååå glad for at alt har gått bra. Altså, hun kunne dødd og jeg er bare så glad for at vi bor i Norge! Hun hadde lege i Mexico 2 dager før hun reiste hjem og han ga henne en vitaminsprøyte og kortison og sa at nå blir alt mye bedre! Hallooo, jenta hadde et lår som var dobbel størrelse enn vanlig, og visste at hun skulle fly hjem igjen også. Men, jeg er som sagt bare så glad for at hun blir frisk igjen. Kommer sannsynligvis ut av sykehuset i begynnelsen av uka, og da skal hun hjem til mamma for rekreasjon!

4 kommentarer:

  1. Ja...det er godt hun er tilbake i Norge...og fint for deg og få henne snart hjem...
    ha en fin søndag
    klemmer edda

    SvarSlett
  2. Enig med Edda! For ei lykke at ho kom seg velberga heim!
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  3. Godt hu kom hjem hit og fikk riktig behandling.. Håper det beste for henne, og du kommer sikkert til å stelle pent med henne, så hu kommer nok sikkert fort på beina igjen..
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hei, hvordan går det med datteren din?? Det må ha vært en vond flytur hjem for henne stakkars.
    Du spurte om avskjeds-bildet nederst på bloggen min...desverre finnes den ikke i større størrelse.Jeg laget den bare stor nok til bloggen. Hvis jeg endrer størrelsen vil det bli for få pixler og bildet vil bli dårlig. Beklager :(

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown