tirsdag 3. november 2009


Er godt i gang med produksjon av puter og annet stæsj som skal selges på de to julemessene jeg skal være med på. Disse putene liker jeg godt selv, og har også solgt noen av. Jeg tar 250 kroner pr stk. inkl. innepute selvsagt. Er det noen som vil kjøpe disse så kan de lages i andre farger også. Du bestemmer!









Her har jeg nydelige hengehjerter med innlagt lavendel. De lukter svakt, men kjempegodt! Er ikke helt sikker på hva jeg skal ta for de enda, men kanskje jeg kan få noen forslag fra dere i Blogglandia? Syns alltid det der med pris er vanskelig. Man ønsker jo å tjene litt, samtidig som man ikke vil være grådig heller.

Jeg er visst ikke den helt store fotografen skjønner
jeg. Men får håpe det kommer seg etterhvert. Ikke så lett å få bort alle detaljer rundt ser jeg, men et par kaffekopper på bordet gjør vel ikke noe? Viser bare at vi er glade i kaffe her i huset!
Kanskje jeg bør rydde et hjørne i huset, som bare er for bloggebilder? Bare flytte det jeg skal ta bilde av inn i det hjørnet, så ser det alltid ryddig ut? Hmmm, får tenke litt på det, men er ikke sikker på om han jeg bor sammen med er helt enig her.

Her er det skikkelig grått og trist, og faktisk hvitt på bakken. Men jeg skal på kveldsvakt, så det spiller ikke så stor rolle for meg hva slags vær det er akkurat idag hvertfall. Ha en flott dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown