fredag 17. februar 2012

Det å blogge, det er en kunstart som alle andre mestrer mye bedre enn meg. Men man kan vel ikke gi opp vel?
Jeg er en hobbykunstner som gjør noe kreativt hele tiden, men det er langt derfra og til å klare å legge ut noe på bloggen. Men jeg begynner friskt med å vise noe som jeg har kjøpt på bruktbutikken og som jeg skal lage makeover av.
Først viser jeg den ene som jeg tror må være en dorullholder. Har ihvertfall tenkt å gi den til datteren min siden hun har kjøpt seg ny leilighet. Og da skal den bli gitt som en dorullholder hvertfall, så får det være hva det vil.


Det neste er en dukkevugge. Den tror jeg bare at jeg skal ha til pynt selv. Tenkte å ha den fremme med telys oppi kanskje, eller noe annet. Det får vi se på.


I mellomtiden kan dere glede dere over noe fint. Nemlig blomstene jeg fikk av my man til morsdagen. Og samtidig ble det en bukett til valentinsdagen så jeg er visst litt bortskjemt.




Nå er jeg i gang her altså. Vil også vise min siste hobbby som er decoupage på skiferstein. Det blir så fint, at noen tror jeg har malt motivene på.


Da, tenker jeg at jeg får begynne på disse makeoverne som jeg har lovt. Kommer tilbake med resultatene etterhvert.

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Jeg lager også decoupage på skifer. Men har noen formening om hvordan du kan bruke egen tekst eller egne bilder på skifer?
    Jeg har holdt på i hele (!!!) dag men finner ikke ut av det. Har selvsagt en blekkskriver, men det duger ikke. Ikke var foto overførings papir brukbart heller.
    Har du noen ideer?

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown