søndag 30. januar 2011

Kjøkken

Tenkte å vise et par bilder av kjøkkenbenken min idag. Var inne på bloggen til Emmeline og leste hvor frustrert hun var over lite kjøkken. Og det skjønner jeg. Mitt forrige kjøkken var 5 kvm tror jeg. Men nå har jeg et stort kjøkken, med 2,5 meter spisebord. Men, det det var snakk om var fliser eller tapet eller hva man bruker mellom benken og overskap.
Forresten, i den kista dere ser i hjørnet på benken, der oppbevarer jeg alt som har med serveringsbestikk å gjøre. Syns alltid at det er frustrerende når jeg skal servere mat så er det et eller annet du må lete etter i skuffen, så derfor ble det en sånn veldig åpen løsning. Men det fungerer svært bra. Går det for lang tid før det blir brukt, så er det jo bare å skylle det av i litt varmt vann før man skal bruke det.


Det jeg skulle vise var at jeg har ferdigmalte plater på veggen. Det ble veldig koselig ( litt landlig liksom) og så er de kjempelette å holde pene.
Vi skulle opprinnelig ha fliser, men så ble jeg lei av å vente på det. Så da tok jeg affære selv. Men mannen i huset syns det var fint, bare det var kommet opp.
Så: selvgjort er velgjort sier nå jeg da.

3 kommentarer:

  1. Ja vet du, det var KJEMPEFINT:) Jeg har dette som et alternativ allerede og ser at det trolig kommer til å bli finere enn fliser...Så du skal se at jeg kommer etter...Med akkurat samme platene. Gjorde du det selv forresten? Takk for titten i din koselige blogg, og kjekt å se at det ble så bra! Gratulerer:)

    SvarSlett
  2. heisan,
    så flott på ditt kjøkken, helt nydelig med disse platene, så kjekt et tips.
    ønsker deg en fin søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så nydelige de mel-krukkene dine!! :D

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown