mandag 25. oktober 2010

Tallerkenhylle

Endelig har jeg fått opp tallerkenhylla mi, og jeg er sååå fornøyd.
Samler på serviser fra England, og akkurat disse er i brunnyanser. Har også en del i blått. Men syns jo at hylla ble litt liten allikevel, så nå prøver jeg å konstruere en i hodet mitt. Ønsker faktisk å lage en hylle som dekker hele veggen. Da skal det være plass til en del tallerkner stilt på skrå, samt en god del krims krams som man også vil "stille ut".

Men. Det er et aldri så lite men her. Jeg har en mann og han er ikke helt enig i mine prosjekter, så jeg føler at jeg har en ganske stor jobb å gjøre der også. Men, med litt kvinnelist så går det nok, selvom jeg mistenker at det vil ta tid.

Jeg har ikke akkurat vært ivrig på bloggen i det siste, og det skyldes i stor grad at jeg manglet  lader til fotoapparatet og det er ikke så spennende å se på en blogg som ikke har bilder. Men nå har jeg fått kjøpt meg en slik universallader, så da er alt på stell igjen.
Skal ihvertfall prøve å komme ordentlig i gang, for det er hyggelig å skrive blogg. Og enda hyggeligere er det å lese andres blogger, så nå er jeg med!

Har forresten også en ide å dele bort, for som sagt jeg syns tallerkenhylla mi er altfor liten.
For en stund siden så kjøpte jeg meg en lokkholder på IKEA. Den skal opprinnelig ha kjelelokk stablet i seg, fortrinnsvis i en skuff eller et skap, men jeg har valgt å kalle min en fatholder. Den står fremme på benken og rommer noen få av mine fat. Syns det er synd at de bare står inne i et skap hvor ingen kan se dem, så de står på benken. Bytter på litt hva som skal stå forrest.
Jeg er imponert - over meg!

Gleder meg til i morgen, for da skal jeg kjøpe meg en brukt broderimaskin. Alle får håndklær til jul med monogram. Enten de liker det eller ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown