tirsdag 26. mai 2009

Sommer - endelig sommer


Idag har det vært knallvær hele dagen. Da har jeg benytta anledningen til å luke bort masse løvetann. Burde sikkert vært flink og brukt den til noe fornuftig, men nei - jeg kasta alt sammen. Men jeg vet at jeg har smakt løvetannvin og den var kjempegod så det kunne jeg laget. Men blomsterbedene ble adskillig bedre hvertfall. Har også lagd et nytt bed så her bør det bli bra. Hagen vår er innmari koselig. Syns jeg da. Se bildene.



Vi bor i et eneste stort bokollektiv. Broren min og kona i et hus. Jeg og Rune i et annet, med leilighet til mine foreldre i leilighet under oss. Kjempesosialt.



Vi har en stor terrasse på den ene siden av huset, men veldig ofte møtes alle sammen i hagen under det store morelltreet. Der er det bedre plass, også har vi laget en urte/blomsterhage i krukker Desiree og jeg. Hun er kona til broren min. Vi har den samme interessen for blomster og interiør. Hun liker litt tyngre ting som kelim tepper og mørkere møbler. Jeg liker at nesten alt er hvitt, bare litt brunt innimellom. Men vi har masse felles også. Blomster og stearinlys er et must hele året.


1 kommentar:

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown