mandag 29. juni 2009

Norgesglass


På torsdag var jeg på jobb og sa til ei venninne at jeg gjerne skulle fått tak i noen norgesglass. Da sa hun at hun hadde noen hun hadde tenkt å kaste. Jeg fikk kaffen i vrangen og spurte når jeg kunne hente dem. Og jeg fikk 3 bæreposer, så nå har jeg plutselig et luksusproblem. Hva skal jeg bruke alle til? 3 av glassene var ganske spesielle og jeg har ikke sett slike før. De var lave og lokkene var av glass, ikke noe zink i det hele tatt. Hva har disse vært brukt til? Det står LØVE på dem.

2 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med flott fangst! Du ahr fått løveglass som er forløperen til Norgesglass. de koster fra kr 165,-/glass på finn.no;-) Jeg sjekket for morroskyld da jeg fant en haug med glass her i jelleren. Jeg bruker de til å ha blomster i, og til å ha små kubbelys i. Sistnevnte på annenhvert trinn ned trappa..Nydelig!! Hvis du er på bloggen min og scroller nedover siden, finner du bilder under Hallen på høyre side. Lykke til ogt akk din snille venninne!!! Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Oi oi oi så heldig du er!!! :-)
    Har sagt det til flere jeg og, om par av de har sagt at de har kastet det :-(
    Du har jo masse du kan fylle i.. masse ting inne på kjøkkenet, ting inne på badet!! :-)
    klem klem

    SvarSlett

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown