torsdag 21. mai 2009

Jeg heter Jorunn og er samboer med Rune. Vi har en katt og et akvarium. Bor i et lite, koselig hvitt hus ca 3 mil fra Oslo. Her koser vi oss på terrassen når været tillater det og ellers er jeg inne og driver med et eller annet hobbyprosjekt og Rune er på golfbanen. Nesten uansett vær når du er bitt av golfbasillen har jeg skjønt!

Jeg elsker å drive med mange slags håndarbeider og akkurat nå så broderer jeg en del. Mest småting som lavendelposer og små skilt å sette på blomsterpotter. Ellers så syns jeg det er gøy å drive med decoupage - helt utrolig hvor fint det blir! Skal sette inn bilder av noen ferdige produkter. Har også funnet ut at jeg ønsker meg en broderingsmaskin for å brodere monogram på sengetøy og håndklær. Blir helt utrolig lekkert ,særlig hvite monogram på hvite håndklær f.eks. Jeg er en sånn person som gjør det meste selv. Syr gardiner, duker og puter. Maler møbler slik at de passer inn i interiøret. Har nok en ganske hvit stil i huset, men ikke spesielt shabby chic.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

VELKOMMEN
SKAL DU VÆRE. BLIR KJEMPEGLAD HVIS DU LEGGER IGJEN EN KOMMENTAR ELLER EN HILSEN.

http://www.satisfaction.com/christmas-countdown-generator/countdown2.swf?x=http://www.satisfaction.com" quality="high" bgcolor="#000000" width="450" height="200" name="countdown1" align="middle" allowScriptAccess="samedomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
Christmas Countdown